REALITNÍ TÝM MARTINA ŠTROJSY
RE/MAX G8 REALITY

Vytvořte lákavou prezentaci nemovitosti

Rozhodli jste se prodat nemovitost svépomocí? Nepodceňujte přípravu a věnujte pozornost následujícím řádkům! V tomto seriálu vás seznámím s jednotlivými kroky, které je potřeba v rámci prodeje absolvovat.

Klíčovým momentem je perfektně připravená nemovitost k prodeji a profesionální prezentace. První dojem získáváme během prvních několika sekund, a právě ty rozhodují o tom, zda se nám něco zalíbí či ne. Na internetu to platí dvojnásob.

Abyste v záplavě nabídek potenciální kupce oslovili, musí vaše nemovitost vypadat skvěle, ale zároveň odrážet realitu, aby poskytla reálný obraz. A k tomu je potřeba pomoc profesionálů – rozhodně se vám to vyplatí. Z mé zkušenosti tak lze navýšit cenu nemovitosti až o 10 %.

Co vše byste tedy neměli opomenout?

Celý interiér ukliďte a zbavte věcí denní potřeby. Dále vám doporučuji povolat na pomoc profesionálního designéra se specializací na home staging, který díky šikovným doplňkům doladí interiér tak, aby vypadal vkusně a reflektoval současné trendy. Poté už přichází na řadu profesionální fotograf. Optika, světla, širokoúhlý objektiv a šikovné oko fotografa udělá z vaší nemovitosti realitní hvězdu. Schválně si zkuste sami porovnat inzeráty nafocené profesionálním fotografem realitní kanceláře s vaší foto prezentací. Který inzerát upoutá více pozornosti?

Mezi nové trendy patří video prohlídky. Videa jsou totiž upřednostňována na všech sociálních sítích a jednoznačně dokáží na internetu mnohem rychleji zaujmout. Krásné záběry nejen interiérů, ale i okolí, zprostředkují atmosféru a zájemci se díky ní snáze rozhodnou, zda chtějí absolvovat prohlídku. To je pro vás zárukou, že se k vám dostanou už opravdoví potenciální kupci. Samozřejmostí je také zpracování odborného půdorysu ve formě 2D vizualizace, které bohužel stále u mnoha inzerátů není standardem.

Poslední novinkou je technická vychytávka jménem matterport. Umožňuje ještě propracovanější virtuální 3D prohlídky nové generace, díky kterým si kupující udělají ucelený obrázek, zda je nemovitost tím, co skutečně hledají. Díky pokročilé technologii se jedná o skutečný online zážitek simulující plynulou virtuální procházku prostorem, kterou si lze dnes už snadno prohlédnout z jakéhokoliv zařízení. Na fyzickou prohlídku se díky tomu dostaví už pouze vážní zájemci.

Jak může vypadat kompletní profesionální prezentace vaší nemovitosti se můžete podívat například na jedné z nemovitostí v Ústí nad Labem.

V dalším pokračování našeho seriálu se budeme věnovat inzertním portálům a možnostem podpory samotného prodeje. Prodáváte a nenašli jste v článku odpověď na vaši otázku? Zavolejte nebo mi napište.

Mějte úspěšné dny a za 14 dní se na vás opět těším.

Martin Štrojsa
K nemovitostem a podnikání obecně mám velmi blízký vztah už od svého dětství. K této práci mě inspirovala kariéra mého otce, který je v oblasti vedení lidí a své vlastní realitní praxi velmi úspěšný. Toto povolání je pro mě zároveň mým největším koníčkem, spokojený klient zase mou nejvyšší prioritou.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů